zaterdag 1 december 2007

foto's van de laatste dage











6 opmerkingen:

Unknown zei

Hee pap, m´n smsje is dus door gekomen, mooi. Gelukkig kan je nu weer webloggen! Die foto´s zijn echt zo mooi, dat kindje is echt lief... veel plezier op de markt morgen! Liefs Elise

Anoniem zei

is er ook een foto waar jij op staat? anders geloven we je niet hoor.
kus eveline

Anoniem zei

Hoi Rob,

Leuk weer wat van je te horen(lezen dus eigenlijk). Wat ik mij afvraag is hoe er tegen jullie West-Europeanen aangekeken wordt. Zo'n 30 jaar geleden waren de realties tussen de Vietnamezen en ons nou niet bepaald optimaal.Is daar nog van te merken? Of is hun cultuur veel vergevingsverzinder dan onze westerse?

Groetjes, en geniet van deze reis.

Frits

Anoniem zei

Rob,

Wat een eweldige foto's.
Maak er maar veel.
Ik kom dan weer een keer voor de voorstelling met wijn enz.
geniet rn de groeten van
Marion en je vrouw.

Anoniem zei

Hee die Rob.
Dat is weer niet niks wat jij allemaal meemaakt.
Het lijkt mij een pracht avontuur.
Waar blijft nou die foto met de mooie Vietnamese vrouw?
Nog heel veel plezier en vooral volop genieten.
Groet en liefs Leny

Anoniem zei

dag Rob,
echt mooie foto's en geniet van je reisverhaal, ik krijg beetje beeld van vietnam.. mooie natuur en schat aan cultuur daar.... wel erg druk straatleven! wordthet drukke straatleven,ik bedoel het tempo waarin jullie vooruitkomen / reizen daardoor bepaald?
echt indrukwekkend....
groetjes en geniet van je reis!ik maak dankbaar gebruik van je weblog omdat ik reisgenoten van je ken....was benieuwd hoe de reis verloopt..:")
en hier regen regen regen....
lut